Overvågning af elnettet

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Jan 2010 - 18:18:51 CET

Date: Wed, 27 Jan 2010 18:18:51 +0100
From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Overvågning af elnettet

Hej,

Jeg står og mangler en lille (billig) enhed som kan overvåge den
spænding jeg modtager fra dong og lade mig få denne info ind på min bsd
maskine, jeg ville foretrække via snmp.

Nogle som har en idé til et produkt som løser dette, jeg forestiller mig
noget i prisklassen 300-500 kr, den skal helst være rimelig præcis, jeg
behøver dog ikke en opløsning på mere end 1V (selvom 0,1 ville være et
plus).

En løsningsmulighed til dette er en UPS - men de fleste jeg kender som
kan levere denne info er oppe i en noget højere prisklasse, nogle som
kan anbefale en billig model, der kan levere denne info ?

Venlig hilsen
Søren Klintrup