Re: FreeBSD, python og Oracle

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jan 2010 - 16:31:03 CET

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD, python og Oracle
Date: Thu, 21 Jan 2010 16:31:03 +0100

Oracle installclient er "free"... alternativt er der indtil flere
Oracle JDBC drivere..

Du _kan_ få den til at spille på FreeBSD.... men fantastisk er det
ikke, i hvert fald efter min mening.....

Den 21/01/2010 kl. 16.14 skrev Erik Cederstrand:

> Hej folks
>
> Jeg skal til at skrive et python script, der hiver data ud af en
> Oracle database på en anden maskine.
>
> Jeg har bl.a. fundet cx_Oracle, som ser ud til at kræve Oracle
> InstantClient ODBC-driver ovenpå Linux-emulering, hvilket allerede
> begynder at give mig ticks (muligvis uden grund). Det er også en
> mulighed at betale sig fra en driver, hvis det ikke koster alverden.
>
> Er der nogen, der har erfaring med ovenstående?
>
> Mvh Erik

kind regards

nse

"Ach, crivens, what a wee snotter....."

Quote from "The Wee Free Men" by Terry Pratchett