Re: trafik pr døgn

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Jan 2010 - 09:21:31 CET

Date: Sun, 17 Jan 2010 09:21:31 +0100
Subject: Re: trafik pr døgn
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Munin?

Jeg lytter ører :)

Når jeg kigger på et af de eksempler Munin har på deres site, som f.eks.
http://munin.ping.uio.no/ping.uio.no/knuth.ping.uio.no-if_eth0.html

og her kigger jeg på eth0 traffic - by year, står der under max (-/+) men
det er vel bare hastigheden og ikke trafik?

Har du noget eksempel hvor munin (hvilket ser nice ud - tror jeg smider
mrtg på porten) samler trafik og ikke hastighed?