Re: Problemer med compilering af VirtualBox på FreeBSD 7.0

From: Anders Østergaard Jensen (none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 Feb 2010 - 17:47:42 CET

Date: Wed, 3 Feb 2010 17:47:42 +0100
Subject: Re: Problemer med compilering af VirtualBox på FreeBSD 7.0
From: Anders Østergaard Jensen <none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

2010/2/3 Phil Regnauld <none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Thomas Rasmussen (thomas) writes

> Har selv haft helt med at kompilere på 7.2-S og 8.*

Maaske er det opgradere til 7.2 saa i stedet for at installere pakker --
mere for systemkonsistens?

--
Best Regards,

Anders Østergaard Jensen, B.Sc. Technical Director & Managing Partner Meeho! ApS

Meeho! Australia 5/28 Onslow Ave Elizabeth Bay 2011 NSW

E-mail: aj@itersys.dk / aj@meeho.dk Phone: +61 406 880 313 Web (Intl): http://www.meeho.net/ Web (DK): http:/www.meeho.dk/