Re: Er min server blevet hacket?

From: Ask Holme (none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 12 Dec 2010 - 14:49:52 CET

From: Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 12 Dec 2010 14:49:52 +0100
Subject: Re: Er min server blevet hacket?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Umiddelbart ligner det et script til DDoS som styres via IRC.

Hver opmærksom på at det formentlig har tilføjet en ekstra bruger carnivores
med uid=0 ( dvs. en ekstra root bruger). Derudover ser det ud som om at
rc.local kan være modificeret.

Jeg ville nok reinstallerer, det er ikke til at vide hvilke dele af dit
system som der er blevet pillet ved.

--
Ask Holme - 28 76 98 87