Re: Hvad er libc6 på FreeBSD?

From: Ask Holme (none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Aug 2010 - 15:48:06 CEST

From: Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 23 Aug 2010 15:48:06 +0200
Subject: Re: Hvad er libc6 på FreeBSD?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Ifølge
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-questions/2008-March/172079.htmlskal
du ikke bruge et dl lib på freebsd. Hvis det er korrekt skal der jo
rettes i APE makefiler mv. så den ikke forsøger at linke mod det.
Alternativt kan det være den skal linke mod det fra linux-compat (Det kan
man vel fikse ved at få linux compat path med i en enviromentment variable
under kørsel af ld)

--
Ask Holme - 28 76 98 87