Re: OT: Bundling af ADSL linier...

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Sep 2009 - 16:22:31 CEST

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OT: Bundling af ADSL linier...
Date: Tue, 22 Sep 2009 16:22:31 +0200

Hejsa

Den 22/09/2009 kl. 16.03 skrev Ask Holme:

> Må man tillade sig at spørge hvorfor der ikke bare indkøbes en
> hurtigere linje ?
Jo.. .... ser du.... hvis TDC kunne levere en linie... _uden_
fejl..... (ved hastigheder over 3Mb ned og 762k op) ville verden være
meget enklere........
og da der ikke er nogen alternativer til TDC...(når man bor ude på
landet.... ;-) )
men hvis der er bogen som har nogen kreative ideer... så er jeg
"lutter øren" .....