Re: Apache og newsyslog

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 14 Nov 2009 - 21:53:15 CET

Subject: Re: Apache og newsyslog
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sat, 14 Nov 2009 21:53:15 +0100

On lør, 2009-11-14 at 21:01 +0100, Phil Regnauld wrote:

> man rotatelogs, del af apache -- fra manpage:
>
> CustomLog "|bin/rotatelogs /var/logs/logfile 86400" common

Ja, det ville være en fordel, for så behøver jeg jo slet ikke genstarte
Apache... men jeg ser ikke nogen mulighed for at angive hvor mange
logfiler jeg vil gemme... eller er jeg bare blind?

> Har du overvejet eaccelerator isf. APC ?

Jeg har ikke undersøgt den nøjere, men umiddelbart ser det ud til at
eacceleator kan, og gør, det samme som APC?

/Jette