Flytning af installeret program

From: Brian M (none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 16 May 2009 - 15:16:27 CEST

From: Brian M <none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Flytning af installeret program
Date: Sat, 16 May 2009 13:16:27 +0000

Hej

Jeg skal have installeret et program på min router, det er et ALIX board som kører FreeBSD 7.0-RELEASE fra en flashkort. Jeg har ikke programmer som ports eller make på maskinen, og da jeg har mistet mit originale jail, hvorfra jeg i sin tid omrettede det image der nu ligger på den. Jeg står jeg nu og gerne vil installere squeezecenter på den, hvordan gør jeg så det nemmest?

Jeg tænker på at lave installationen på en anden maskine og flytte den, men hvordan finder jeg ud af hvad jeg skal have flyttet med over? (dependencies)

Eller er der andre nemmere måder at gøre det på? Mount'e root fra en anden pc? Eller kopiere alt til et nyt jail?
Har i nogle ideér?

Mvh. Brian

Få 25 GB lagerplads på nettet!
http://www.microsoft.com/danmark/windows/windowslive/products/skydrive.aspx