Re: Pfsense på P4SGR

From: Søren Dam (none@bsd--damschott.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 May 2009 - 14:47:29 CEST

Date: Sun, 10 May 2009 14:47:29 +0200
Subject: Re: Pfsense på P4SGR
From: Søren Dam <none@bsd--damschott.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Den 7. maj 2009 23.25 skrev Phil Regnauld <none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk>:

> hinder
>
> Hej Søren,
>
> Har du prøvet med en standard FreeBSD skive ?
>
> Phil

Jeps
Jeg har prøvet med FreeBSD 6.3, same shit!
Der er et underligt setup,på den server, med en Adaptec SCSI BIOS, men med
ATA 66 diske. Måske er det fordi at Linux bypasser SCSI BIOS på en måde.
Debian Linux installerer ihvertfald på /dev/hda og ikke /dev/sda. Kan jeg
mon få FreeBSD til at gøre det samme?