NanoBSD på Soekris 4801, manuel mount af root

From: Kristian Møllenborg (none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 May 2009 - 22:08:34 CEST

Date: Mon, 04 May 2009 22:08:34 +0200
From: Kristian Møllenborg <none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: NanoBSD på Soekris 4801, manuel mount af root

Hejsa!

Jeg har købt mig en Soekris 4801 - og prøver at installere NanoBSD på
den via /usr/src/tools/tools/nanobsd.sh med min egen conf fil.
Det er første gang jeg prøver det her og jeg er kun fritids nørd - så
min erfaring ligger på et meget lille sted..

Men noget er ikke som jeg ville forvente. Efter boot skal root mountes
manuelt, det er vist ikke meningen?

Boot ser sådan her ud: http://bsd.uffe.us/mountroot.txt
min conf fil til nanobsd.sh er her: http://bsd.uffe.us/nanobsd.conf
og min kernel config er her: http://bsd.uffe.us/SOEKRIS

Min kernel config er i samme dir som nanobsd.sh scriptet - der står ikke
nærmere i guiden om hvor den skal placeres.

Jeg følger: http://www.freebsd.org/doc/en/articles/nanobsd/howto.html

Håber der er nogen der kan guide mig på rette spor - hat brugt de to
sidste dage på at google, uden at blive klogere..

mvh
..kristian