Re: xenserver paa en D945GCLF2

From: jkv (none@jkv--unixcluster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 28 Mar 2009 - 19:34:27 CET

Date: Sat, 28 Mar 2009 19:34:27 +0100
From: jkv <none@jkv--unixcluster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: xenserver paa en D945GCLF2

Michael Rasmussen wrote:

> Jeg anvender ovenstående MB. Jeg kører det med to domU ovenpå en dom0.
> I dom0 kører jeg Debian Lenny med xen-3.2. Som det fremgår af
> nedenstående findes al hardware.

Super, tak for informationerne. Jeg vil fluks betille en ny HD og afprøve xenserver.

> Det er selvfølgeligt kun et hjemme-setup, så i en større sammenhæng
> ville jeg nok ikke anbefale det. Effektforbruget ligger gennemsnitligt
> på 20 W (ingen skærm, men adgang til konsol via KVM)

Mit er også et hjemmesetup - til leg og lir.
Hvordan forgår memory allokering mellem de forskellige domU's? Allokere
man en statisk mængde memory til hver domU, eller kan dom0 dynamisk dele
memory rundt mellem de forskellige guests når der er behov?

regards,
jkv