Mine mails bliver afvist, selvom jeg relayer gennem TDC?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Mar 2009 - 20:03:04 CET

Subject: Mine mails bliver afvist, selvom jeg relayer gennem TDC?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 22 Mar 2009 20:03:04 +0100

Flere a mine mails er begyndt at komme retur, med en besked a la
nedenstående:

-----------------------------
Your message was rejected by mail.netcoders.dk for the following reason:

Your message was not delivered for policy reasons.
-----------------------------

Jeg har indtil i dag brugt smtp.mail.dk som smarthost i postfix. Jeg har
nu skiftet til asmtp.mail.dk som kræver brugernavn og adgangskode, i håb
om at det ville være bedre. Det har hjulpet på den ene modtager jeg fik
fejl fra, men ikke den anden.

Jeg har tjekket denne side: http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx

Og min IP er ganske rigtigt blokeret flere steder, men det er forventet
da min såkaldte faste IP adresse (80.167.136.250) er fra et dymanisk
range, og ikke har reverse DNS m.m.

Jeg troede bare at jeg netop _ikke_ ville få disse problemer når jeg nu
benytter TDC's relay... Nogen der kan kaste lys over det?

/Jette