Re: OpenBSD + Thinkpad X41 og ???

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jun 2009 - 18:46:28 CEST

Date: Mon, 15 Jun 2009 18:46:28 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD + Thinkpad X41 og ???

On Mon, Jun 15, 2009 at 09:28:34AM +0200, Thomas Elsgaard wrote:
> Hej BSD'er
>
> Er der nogen af jer der har erfaring med at f? ??? til at virke p? en
> thinkpad X41 med OpenBSD 4.5?
>
> Jeg f?r ingenting n?r jeg trykker p? ???, hverken i konsol eller Xterm

Foruden Thomas' og Henriks raad kan man trykke alt-[fxeFXE] for at faa
de danske tegn med us layout -- og us layout er rart, hvis man koder C
eller laver meget terminalarbejde (fordi syntaksen blev designet
derpaa).

(Jeg kan ikke huske, om man skal skrive ``set +o emacs-usemeta'' i sin
.profile for at faa det til at virke. Jeg har det i min.)

-m.

--
<dogs> i was dropped a lot as a child