Re: Erfaringer med server platform til OpenBSD ?

From: Sven Esbjerg (none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Jul 2009 - 16:01:13 CEST

Date: Mon, 13 Jul 2009 16:01:13 +0200
From: Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Erfaringer med server platform til OpenBSD ?

On Sun, Jul 12, 2009 at 05:07:48PM +0200, Søren Schrøder wrote:
> Med FreeBSD har jeg gode erfaringer med HP DL380/DL360
>
> HW raid med deres smartarray er direkte monitorerbart med camcontrol,
> og iLO fungerer rigtigt godt, både med SSH og i GUI.
> Alt HW er understøttet direkte fra 7.x skiven.

Huh?

Hvordan konfigurer du RAID?
 - Som med hpacucli.

Hvordan håndterer du ILO fra os?
 - Med hpasm, hprsm og hponcfg kan man på linux styre ILO'en 100%. Det savner
   jeg meget til FreeBSD.
 - Jeg savner også noget fornuftig til at holde øje med RAM, strøm etc.

Jeg er meget interesseret i at høre hvad du gør.

-Sven Esbjerg