Re: Ny jail host til hobbes.bsd-dk.dk

From: Uffe Jakobsen (none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Jul 2009 - 10:58:19 CEST

Date: Mon, 13 Jul 2009 10:58:19 +0200
From: Uffe Jakobsen <none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ny jail host til hobbes.bsd-dk.dk

Phil Regnauld wrote:

> Nogen her har måske bemærket at hobbes.bsd-dk.dk aka www.bsd-dk.dk
> har af og til været ned i flere timer. Det skyldes at den fysisk
> jailhost som hobbes kører på har haft hardware problemer (mystisk
> SCSI fejl og hastighedsproblemer som medført ZFS lockups).

Det lyder godt - efter at have kigget på en mail header fra denne liste
så vil jeg gætte på at hobbes også tager sig af bsd-dk mailing-listen ?

I såfald så håber jeg at det kan forklare de problemer som jeg fornyligt
har forspurgt listen omkring:

http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2009/Jun/0059.html

Ligeledes har jeg af og til modtaget dubletter fra listen og jeg kan se
at disse også optræder i web-arkivet - kan det være en følgeeffekt af
nedetiden på hobbes ? (retranismit eller lign)

/Uffe :-)