Re: postfix m. VDA

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Jul 2009 - 20:03:28 CEST

Date: Tue, 7 Jul 2009 20:03:28 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: postfix m. VDA

Ebbe Hjorth wrote:
> Jeg har prøvet at installere Postfix med VDA optionen, men får
> understående fejl.
>
> Jeg vil høre jer hvad jeg gør? Er det kun at læne sig tilbage og vente på
> at det bliver laver? Skal jeg skal til port maintaineren? Hvad gør jeg? ;)
>
> ===> postfix-2.6.2_1,1 wait for a new VDA patch that works with 2.6.2.

Vi IT folk får ofte (og indimellem med god ret) skyld for at være
både kryptiske og indforståede.
Men lige denne fejlmelding synes jeg nu er ganske klar.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk

"The squeaking wheel doesn't always get the grease. Sometimes it gets replaced." -- Vic Gold