nanobsd 7.0 Seriel console

From: Robert Jeppesen (none@robert--sermilik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 30 Jan 2009 - 10:52:31 CET

Date: Fri, 30 Jan 2009 10:52:31 +0100 (CET)
Subject: nanobsd 7.0 Seriel console
From: "Robert Jeppesen" <none@robert--sermilik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Har bygget et nanobsd image fra min 7.0-RELEASE-p2 server efter Lucas's
beskrivelse i Absolute FreeBSD (vidunderlig bog!) til en Soekris Net4801
Mit problem er at den serielle konsol ikke virker efter boot.

 1 Seconds to automatic boot. Press Ctrl-P for entering Monitor.

1 FreeBSD
2 FreeBSD

Default: 1

/boot.config: -hConsoles: serial port
BIOS drive C: is disk0
BIOS 639kB/130048kB available memory

FreeBSD/i386 bootstrap loader, Revision 1.1
(root@localhost, Tue Jan 27 11:29:14 CET 2009)
> \
\: unknown command
-
/boot/kernel/kernel text=0x36f270 data=0x3a4c0+0x22a2c
syms=[0x4+0x3e440+0x4+0x519cc]
Hit [Enter] to boot immediately, or any other key for command prompt.
Booting [/boot/kernel/kernel]...
\

Herefter sker der ikke mere på konsollen, men nanobsd serveren kører
faktisk! Jeg har sammenlignet config filer under /boot med et pfSense image
(6.2) hvor konsollen virker og de er tilsyneladende ens. Eneste forskel er
/boot.config indeholdende " -h" under nanobsd.

Nogle ideer til hvad der kunne være galt?
/Robert