freebsd v7.0 - reboot loop

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Jan 2009 - 08:08:15 CET

Date: Mon, 12 Jan 2009 08:08:15 +0100 (CET)
Subject: freebsd v7.0 - reboot loop
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Godmorgen liste!

Jeg har en mayday - Jeg sad i nat og skulle opdatere en af mine
webservere, men nu sidder jeg med et bevis om at man ikke skal arbejde om
natten men sove :-/

Jeg har gjort det på flere, opdateret fra 7.0 til 7.1 med freebsd-update
og det har virket perfekt, men i går satte jeg den til at upgrade, også
vente, også skal man genstarte også install user-land, men jeg glemte
genstarten, og det halve sekund det tog mig at finde ud af det og fik
trykket ctrl+c, det er åbenbart nok til at den nu ikke kan køre i
multi-user-mode - ærgeligt at jeg ikke lod den køre færdig, men det er jo
for sent nu.

Jeg har prøvet freebsd manualen, men der står ikke meget om single user
mode, og hvordan jeg får maskinen på rette køl igen, og synes heller ikke
at google giver nogle hits.

Hjælp - Hvordan får jeg maskinen op igen? Jeg super uerfaren med single
user mode, da freebsd jo ellers bare virker, så længe jeg holder fingerne
væk ;)

Mvh Ebbe