Re: Max antal filer i en folder?

From: Daniel Schledermann (none@daniel--schledermann.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Feb 2009 - 09:46:02 CET

Subject: Re: Max antal filer i en folder?
From: Daniel Schledermann <none@daniel--schledermann.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 17 Feb 2009 09:46:02 +0100

tir, 17 02 2009 kl. 09:35 +0100, skrev Jette Derriche:

> Når du siger 'højt load', hvad snakker vi så om sådan ca?

Nu er det ved at være lidt tid siden, men som jeg husker det som et load
der mindede om en løbsk process. Hver gang man tilgik en af filerne stod
den enkelte apache-process i adskillige sekunder med høj CPU. Jeg tror
den havde et load på mindst 4-5 stykker. Hvis man stressede maskinen 20
i load eller mere.

> Fik du nogen fejl i Apache loggen?

Så vidt jeg husker det, nej.

/D