Re: Hyggemøde d. 5/2 på Cafe Den Røde Hund

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Feb 2009 - 16:09:15 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hyggemøde d. 5/2 på Cafe Den Røde Hund
Date: Fri, 6 Feb 2009 16:09:15 +0100

On 12/01/2009, at 18.03, Loke Dupont wrote:

> Hej BSD-DK'ere
>
> Så er julen overstået og det er igen tid til et bsd-dk hyggemøde.
>
> Torsdag d. 5/2 klokken 18 på Cafe Den Røde Hund til burgere og øl :)
> Nørrebrogade 114
> http://www.cafedenroedehund.dk/

Hey Loke, og andre

Tak for en hyggeligt aften.

Vi havde et bord til 12 og der gik ikke længe inden vi måtte udvide
med et mere,
og aligevel endte med en for hver bordende! Så en 15 stykker tror jeg
det var
ved et langt bord!

Betjeningen var fra første øjeblik imødekommende og selvom der normalt
ikke er "betjening" ved bordet så lykkedes det nogle af de indeklemte
at bestille nye drikkevarer ved at give penge til tjeneren og få det
leveret
ved bordet - super.

Alle burgere blev leveret næsten samtidigt, selv dem som efterbestilte
fik
meget hurtigt leveret. Så varm, sprød og god burgah til alle.

Jeg skal måske sige at der var delte meninger om burgah, men de fleste
mente vist at den var god. Min mexikanske var ihvertfald sprød og god!

Snakken gik som det sjældent er set og der blev snakket om alt muligt,
fra DNS filter og teknik til andre mere løsslupne emner. Det blev
således
nogle meget hyggelige timer.

NB
Personligt holdt jeg ikke øje med hvad folk valgte at drikke, men da det
tidligere har været diskuteret vil jeg lige benytte lejligheden til at
understrege
at der er frit valg af drikkevarer og ingen tvinges til at drikke
alkohol :-)
- det er ikke engang obligatorisk at spise burgah, eller kød for den
sags skyld
så meld dig til næste gang - det er ren hygge :-)

Vi ses

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH