Re: Miniature SBC med ethernet, USB og case

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bsdly.net)
Date: Wed 30 Dec 2009 - 12:47:05 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Miniature SBC med ethernet, USB og case
From: peter@bsdly.net (Peter N. M. Hansteen)
Date: Wed, 30 Dec 2009 12:47:05 +0100

Uffe Jakobsen <none@uffe--uffe.org.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Minimums kravene er at 1 stk Ethernet samt 1 stk USB og/eller RS-232
> er tilgængelige på ydersiden af kassen.
>
> Såvidt jeg kan se så ender ALIX boards+casing med at være noget
> billigere end min normale favourit Soekris.
>
> Men er der nogen der kender andre (billige) alternativer ?

I klassen 'små maskiner med beskjedent strømbehov som kan kjøre en
valgfri BSD' har jeg oppfattet at mange liker maskinene fra fitpc.com.
Gitt altså at man ikke har noe imot å handle med akkurat det landet.

- Peter

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/