Re: FreeBSD router projekt?

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 01 Dec 2009 - 10:56:13 CET

Date: Tue, 1 Dec 2009 10:56:13 +0100
Subject: Re: FreeBSD router projekt?
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jeg har brugt m0n0wall i flere år på soekris hardware. Det fungerer
> fint. Husk at soekris som standard kører 19200bps på den serielle port
> og m0n0wall kører 9600.

> Det lyder som forkert hastighed på konsollen.

Du har ret :) Efter lidt bøvl, så kører jeg nu 9600 også kan jeg da se
hvad der sker på soekris'en :)

Men jeg har ikke adgang til konsollen, når jeg kørte freebsd på den så
stod der root: når den var færdig med at boote, men det kommer aldrig, det
sidste der står er dato og tiden. Kan du også hjælpe med den?