Re: FreeBSD router projekt?

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 01 Dec 2009 - 07:59:49 CET

Date: Tue, 1 Dec 2009 07:59:49 +0100
Subject: Re: FreeBSD router projekt?
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej igen,

Det var som altid rart med jeres input, det giver gode ideer!

Nogen der har erfaring med FreeNAS eller m0n0wall?

Jeg har prøvet at få FreeNAS til at køre på min soekris box, uden held.

Jeg sætter disken i min bærbare, installerer FreeNAS, laver tilretninger
så jeg kan bruge console porten på soekris boksen til at lave resten, den
consol porten spytter bare underlige tegn ud, men de samme tilretninger
virker når jeg laver dem på en FreeBSD.

På forhånd tak, Ebbe