Anbefale GSM-modem til SMS på FreeBSD?

From: Lars Sommer (none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Aug 2009 - 16:01:41 CEST

From: Lars Sommer <none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Anbefale GSM-modem til SMS på FreeBSD?
Date: Tue, 11 Aug 2009 16:01:41 +0200

Hej BSD-DK

Jeg ved der har været lidt snak om GSM-modems her før, men kan ikke
finde tråden.

Kan I anbefale et GSM-modem, hvor jeg blot skal sætte et SIM-kort i,
der så kan bruges til at sende og modtage SMS'er smertefrit i FreeBSD ?

Jeg gætter på det bare skal understøtte alm. AT-kommandoer, og at der
er noget smart software i ports til det ?

Umidderbart har jeg kig på et Siemens TC35i fra enten Farnell eller
m2m.dk, men hvis I kan anbefale andet, samt smartere sted at købe det,
er jeg interesseret.

VH Lars

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Lars Sommer

Please consider the impact on the environment before printing this e-mail and/or the attachment(s)