auth via courier-imap fejler efter opgradering

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Apr 2009 - 14:38:14 CEST

Date: Fri, 17 Apr 2009 14:38:14 +0200 (CEST)
Subject: auth via courier-imap fejler efter opgradering
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Nu ved jeg at der er flere på listen der kører efter nerdgirl's
fantastiske Postfix mail server setup, hvilket jeg selv gør.

Efter en opdatering i løbet af ugen af

courier-authlib-base-0.62.1 needs updating (port has 0.62.2)
courier-authlib-mysql-0.62.1 needs updating (port has 0.62.2)

så kan mine brugere ikke længere sende mails via f.eks. outlook express,
den bliver ved med at spørge om kode når de prøver at sende, de skal auth
før de kan sende.

Hvad skal i vide for vi kan komme igang med at debugge?

Jeg har prøvet med de originale conf filer i tilfælde af de skulle være
blevet opdateret, men synes ikke at det hjalp, og får ingen fejl i min log
filer.

På forhånd tak liste - Håber i alle har haft en super påske!