Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?

From: debdrup@gmail.com
Date: Tue 07 Apr 2009 - 21:20:31 CEST

Date: Tue, 07 Apr 2009 19:20:31 +0000
Subject: Re: Har finanskrisen ramt BSD-folket?
From: debdrup@gmail.com
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Nogle af dine årsager vil jeg sige er så positive at de helt opvejer at der
ikke sker så meget, omend jeg må sætte spørgsmålstegn hvor statistisk
korrekt din konklusion er - et kvartal er lidt for lidt data efter min
mening.
Finanskrisen er nok en af de ting jeg ikke vil mene har så meget med det at
gøre; firmaer skifter ikke bare til oss frem for propriatary eftersom der
er en del arbejde (og mistet fortjeneste) i at skulle migrere alt til et
nyt system - min erfaring siger mig at folk hellere vil bide i det sure
æble (ikke nødvendigvis Apple/Mac jeg mener her) og bruge det de har frem
for noget nyt.

Nu er jeg selv på både twitter og facebook, og med den mængde støj der
uundgåeligt er på sådanne steder vil jeg faktisk mene at web 0.9 er en del
bedre hvis man bare vil gøre et lille forsøg på at holde ting on-topic og
gøre ting nemt tilgængelige (relativt, for tilgængeligt, og man skal døje
med alt for mange mennesker som egentligt ikke burde have adgang fordi de
ikke ved nok om hvordan det fungere eller hvordan man skal opfører sig; se
irc som eksempel).

Men jeg er nok bare ved at blive gammel.