Re: clamav: Can't get information about user vscan

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 03 Apr 2009 - 15:44:45 CEST

Date: Fri, 3 Apr 2009 15:44:45 +0200 (CEST)
Subject: Re: clamav: Can't get information about user vscan
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Er det når du kjører "/usr/local/etc/rc.d/clamav-clamd restart" du får
> feilmeldingen? Kjører du den kommandoen som root?
> Det du kan gjøre er å kopiere din nåværende clamd.conf til et trygt sted.
> Kopiere clamd.conf.default til clamd.conf, og ta en diff på den gamle
> clamd.conf og den du har. Spørsmålet er jo også om du får samme
> feilmelding om du bruker clamd.conf.default(for test).

præcis det jeg prøver - det eneste jeg har ændret i min clamav.conf filen
er brugernavnet.

Men jeg prøvede alligevel at kopiere clamav.default over, ændre
brugernavnet, og nu virker det - Det giver jo ingen mening - Jeg har
prøvet at sammenligne dem, der er INGEN forskel der er flere linier i den
nye, men har alle sammen # foran.