clamav: Can't get information about user vscan

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Apr 2009 - 13:23:50 CEST

Date: Wed, 1 Apr 2009 13:23:50 +0200 (CEST)
Subject: clamav: Can't get information about user vscan
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej liste,

Jeg kører med nerdgirls postfix server setup, også med tilføjet clamav for
at holde viruser på afstand, og det har kørt super, indtil den anden dag,
efter en opgradering af clamav - Når jeg nu prøver at starte clamd så
siger den "Can't get information about user vscan".

Jeg har i configurationsfilen sagt at den skal bruge vscan og det har
virket fint hidtil. Når jeg googler fejlen så siger clamav manualen at det
er fordi den ikke kan finde brugeren i /etc/passwd, men når jeg skriver
vipw, så er vscan brugeren der, ganske som altid, så nu er jeg på bar
bund.

Hjælp og forslag er yderst velkomne...

Mvh Ebbe