Re: FreeBSD 7.0 pf problemer

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Sep 2008 - 02:23:22 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 7.0 pf problemer
Date: Wed, 24 Sep 2008 01:23:22 +0100

On 23/09/2008, at 22.29, Peter Larsen wrote:

> tillykke, du vandt en blå smølf til afhentning samme sted :)
>
> god tur :)

Jeg giver sgu en Star øl til alle der kigger forbi før lørdag ;-)

Det er i Lagos Nigeria, hos firmaet Digital Jewels - faktisk et rigtigt
sikkerhedsfirma med rigtige kunder, som alle tænker på IT-sikkerhed
- ikke at de har så meget af det implementeret ;-)

Jeg har tidligere skrevet om min første tur til Nigeria på min blog,
men konklusionen
er at ikke ALLE i Nigeria er scammere og fuskere - men de findes i
rigt mål hernede.

Angående e-mail sendes det altid hjemmefra, ahhhhhh VPN :-)

Mvh

Henrik
PS folk der overvejer at tage til Nigeria skal være velkomne til at
kontakte
mig, der er et par fif jeg gerne videregiver - nogle fik jeg selv af
Phil Regnauld

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH