Re: PHP5 session_set_cookie_params - LØST

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 31 Oct 2008 - 18:07:07 CET

Date: Fri, 31 Oct 2008 18:07:07 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PHP5 session_set_cookie_params - LØST

Hey

Tak til alle der gav hints.

Problemet var at apache kiggede efter libraries i
/usr/local/lib/php/20020429, og de var åbenbart installeret i
/usr/local/lib/php/20060613.

Jeg har ingen ide om hvorfra disse kataloger stammer (det er
reelt ikke mig der har sat serveren op), men jeg fandt en
reference til 20020429 kataloget i php.ini

Jeg har ingen anelse om hvor fra 20060613 kommer og hvorfor ports
installerer deri.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk

To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System.