RE: Alternativ til Soekris

From: Brian M (none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Nov 2008 - 22:46:47 CET

From: Brian M <none@briangmoeller--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Alternativ til Soekris
Date: Tue, 25 Nov 2008 21:46:47 +0000

Jeg bruger et Alix2c3 kort med en AMD geode og freebsd 7.0 på et compactflash kort. Kører fint, jeg har endda en 2.5" - 250gb disk i den som musiklager og filmlager, til jeg så en rigtig NAS. Jeg har en 8p gigabit switch (green dlink) ved siden af. Jeg testede strømforbruget, dog uden harddisk og, den kommer ikke over 6 watt. Lækker lille sag, bruger den til musikserver, firewall, nfs server, http og ftp proxy. Med ftp proxy kan jeg få upload til lokal harddisk med ca. 11mb/s og omkring 10mb/s hvis det er passthrough til et ekstern netværk. Her er den dog max'et ud.

/Brian

> Date: Tue, 25 Nov 2008 17:59:32 +0100
> Subject: Alternativ til Soekris
> From: info@ebbehjorth.dk
> To: bsd-dk@bsd-dk.dk
>
> Hej,
>
> Jeg har brugt et par timer på google idag, for at finde et alternativ til
> soekris, men synes ikke at jeg faldet over noget, også er dette jo stedet
> hvor jeg vil henvende mig ;) Nogen der kender et godt alternativ?
>

> / Ebbe

Nye biler, brugte biler, motorsport, tuning og lir - på MSN Mand
http://www.msnmand.dk/