Re: Alternativ til Soekris

From: Steffen Frøkjær (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Nov 2008 - 19:53:37 CET

Date: Tue, 25 Nov 2008 19:53:37 +0100
From: Steffen Frøkjær <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Alternativ til Soekris

Ebbe Hjorth skrev:
> Hej,
>
> Jeg har brugt et par timer på google idag, for at finde et alternativ til
> soekris, men synes ikke at jeg faldet over noget, også er dette jo stedet
> hvor jeg vil henvende mig ;) Nogen der kender et godt alternativ?
>

> / Ebbe

Jeg har en VIA EX10000EG stående som hjemms server, den har den ene
lille fejl at den kun har 1Gb ram
Syntes selv den køre som den skal, naturligvis er den ikke just den
hurtiste når man smider et par hundrede billeder i et billede arkiv der
skal en tur i en resigsing. men den kommer da igennem.

--
Steffen