Re: Alternativ til Soekris

From: Jimmy Selgen (none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Nov 2008 - 19:40:15 CET

From: Jimmy Selgen <none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Alternativ til Soekris
Date: Tue, 25 Nov 2008 19:40:15 +0100

On 25/11/2008, at 19.07, Morten Winther wrote:

> Er det ikke noget hyperthreading du ser - du har en N270?
>

> Intel introduced yet another Atom processor. This time round, it is
> the N330 model. The Intel Atom N330 is similar to the N270 as both
> are clocked at 1.6GHz. The major difference is that the N330 comes
> with a 2nd core.

Det er det da helt sikkert.
Jeg havde ikke undersøgt antallet af kerner inden jeg købte den, idet
den bare skal stå og passe en lille web/samba server, og til det brug
er en enkelt kerne på 1.6ghz rigeligt :-)

Det spændende bliver jo at se hvordan den opfører sig når engang jeg
smider en buildworld efter den :-)

Jeg kan da lave en 'time make buildworld' hvis det har nogen
interesse ? (når jeg får FBSD smidt på den engang i næste uge)

/jimmy