Re: Mysql 5.0 på FreeBSD 7.0

From: Samir Mulasalihovic (none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Nov 2008 - 15:53:48 CET

Date: Mon, 10 Nov 2008 15:53:48 +0100
From: Samir Mulasalihovic <none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mysql 5.0 på FreeBSD 7.0

Det har jeg tænkt på, men jeg kunne ikke få løst problematikken med at
de skal køre på samme port og samme navn.
Jeg læste også et par stedet at replikeringen vil ikke kunne lade sig
gøre, da de to instanser af servere vil kappe hinanden i overførsel. Jeg
har ikke prøvet det selv, men det var nok til at skræmme mig væk til en
anden løsning :P

Med venlig hilsen / Kind regards

Samir Mulasalihovic
Driftschef / Technical Manager