Re: Er blackhole.securitysage.com død?

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 May 2008 - 11:26:34 CEST

Date: Mon, 26 May 2008 11:26:34 +0200
From: "Mikael Syska" <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Er blackhole.securitysage.com død?

Hej,

Ja, som han skrev, så blokkere den _ALT_ .... dvs giver en deny på
alt, ikke specielt fedt.

Jeg bruger den ikke selv, men hvad jeg så har læst om den nu, er det
helt sikkert at jeg aldrig kommer til at bruge den.

Leder dog efter nogen lister jeg med sikkerhed kan bruge på MTA level
... som ikke har en masse danske IP'er listet ...

//