Webdav i udu efter opdatering

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 May 2008 - 00:34:28 CEST

Subject: Webdav i udu efter opdatering
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 13 May 2008 00:34:28 +0200

Jeg har lige opdateret kerne og applikationer på min FreeBSD server:

FreeBSD 6.3-STABLE

Men nu vil apache ikke længere starte hvis webdav er konfigureret:

Syntax error on line 263 of /usr/local/etc/apache2/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache2/mod_dav_fs.so into
server: /usr/local/libexec/apache2/mod_dav_fs.so: Undefined symbol
"dav_hook_gather_propsets"

Efter hvad jeg kan søge frem på Google, er det ikke et ukendt problem
med Apache20 og WebDav... men jeg kan ikke finde nogen løsning til
FreeBSD.

Kender I til dette problem?

/Jette