Re: Fiber netkort til FreeBSD 7.0

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Mar 2008 - 19:40:47 CET

Date: Thu, 13 Mar 2008 19:40:47 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fiber netkort til FreeBSD 7.0

> Huh. Jeg har da købt fibernetkort for ca. 5mdr siden. Både Sun og HP kan
> levere. Om de er kompatible med den givne server og OS - well...

Da jeg spurgte for ca. et år, siden efterlyste jeg eventuelle optiske
netkort som kørte i single-modus. Se evt. tråden på
http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2006/Jul/0020.html. Så hvis der
er sket noget på denne front er det kun glædeligt.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare