Re: FreeBSD 7.0 under virtualbox - med lidt god vilje

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Mar 2008 - 10:43:46 CET

Date: Thu, 6 Mar 2008 10:43:46 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 7.0 under virtualbox - med lidt god vilje

> Jeg kører det ovenpå en Debian. Indtil videre fungerer det faktisk
> overraskende godt - afsat 256MB ram per VM. Latency er forbavsende lav -
> selv med X. Om det skyldes, at min foretrukne windows manager er XFCE,
> skal jeg ikke kunne sige.

Jeg kører FreeBSD 6.2 i vmware på min os x, og det virker helt ok. Men
den står og kværner ca. 10 % cpu hele tiden på os x, og ca. 0 % som
den skal i (den virtualiserede) FreeBSD, når den ikke laver noget, men
venter på at jeg skal sætte den i gang. :-)

Hvordan er cpu-load på debian'en? Står den også med ca. 10 % i load?
Afvikles vmwareren på de lidt nyere nocona med virtualisering på
cpu'en?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare