Re: www bruger sender mails

From: Samir Mulasalihovic (none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Jun 2008 - 12:47:43 CEST

Date: Thu, 19 Jun 2008 12:47:43 +0200
From: Samir Mulasalihovic <none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: www bruger sender mails

Jeg har tjekket logene, der er faktisk flere forme på serveren.
De kan alle sammen benytte mail()-funktion i PHP, men så kommer der
<none@from=www--domain.com.lh.bsd-dk.dk>, selvom der står
www@domain.com REJECT
i min access.db for postfix.

Er der nogle måder jeg kan stoppe det?
Godkendte brugere, er i samme access.db og de har parameter OK på, så de
burde få lov at sende post.

Med venlig hilsen / Kind regards

Samir Mulasalihovic
Driftschef / Technical Manager