Re: port in rep. out of date

From: Martin Kjeldsen (none@martin--martinkjeldsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 16 Jun 2008 - 10:08:33 CEST

Date: Mon, 16 Jun 2008 10:08:33 +0200
From: Martin Kjeldsen <none@martin--martinkjeldsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: port in rep. out of date

Ebbe Hjorth (09:51 2008-06-16):
> Hej,
>
> Jo, har godt kigget på den devel, men så vidt jeg kan se er der lavet en
> stable release af dspam 3.8.0 så vil jeg jo helst køre med den og ikke en
> developer release ;) (endnu et tegn på at den ik er up-to-date)

Tja, porten hedder dspam-devel. Jeg kører selv med den og den henter og bygger
3.8.0, så uanset om den hedder -devel eller ej, bygger den den stable version.
Måske er den ikke skiftet over fordi der ikke har været behov for det (devel har
den nyeste version) eller fordi mange andre gerne vil fortsat køre 3.6.

Så bare installer løs, i hvert fald sålænge du ikke bruger PGSQL DB driver...

--
Martin