Re: port in rep. out of date

From: Kasper Bonne (none@kbonne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 15 Jun 2008 - 23:30:32 CEST

Date: Sun, 15 Jun 2008 23:30:32 +0200
From: "Kasper Bonne" <none@kbonne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: port in rep. out of date

2008/6/15 Ebbe Hjorth <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>:
> Jeg har kigget på at installere dspam, men ville lige tjekke op på hvad
> org source version er, og så at den sidste stable release er 3.8.0, men
> dette er ikke opdateret i ports.
>
> Hvad gør i hvis i opdager sådan noget?

Personligt har jeg gode erfaringer med at råbe og skrige og vifte
med armene.

Hvis ovenstående ikke virker kan du jo prøve med
/usr/ports/mail/dspam-devel i stedet for, det skulle vare hvad du
leder efter.

Vær dog opmærksom på følgende:

dspam-devel-3.8.0_2,1 is marked as broken: for now dspam doesn't
build on HEAD with PGSQL DB driver; it should be OK with any other
driver.

mvh
/Kasper