freebsd 7.0 og vmware

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Jun 2008 - 21:11:58 CEST

Date: Thu, 12 Jun 2008 21:11:58 +0200 (CEST)
Subject: freebsd 7.0 og vmware
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Jeg prøver at installere en freebsd 7.0 på en vmware, får installeret
vmware tools, som desværre er nødvendig før tiden vil gå korrekt - men når
jeg kører ./vmware-config-tools.pl så kommer den med "This configuration
program is to be executed in a virtual machine".

Det er sådan set også det jeg gør ;)

Men så vidt jeg kan se på google, så er freebsd 7.0 slet ikke understøttet
- Men måske er der nogen af jer der kender et trick eller har råd?

På forhånd tusinde tak, kunne ik leve uden denne liste );

/Mvh Ebbe