Re: Hotmail modtager ikke mails

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Jun 2008 - 15:54:36 CEST

Date: Wed, 4 Jun 2008 15:54:36 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hotmail modtager ikke mails

On Tue, Jun 3, 2008 at 10:30 PM, Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> [...]

Hotmails filtrering er for viderekomne, og selvfølgelig vil de ikke ud
med, hvordan mail bliver triggered som SPAM.

Men. rDNS skal være korrekt sat op - det er en sikker fejlkilde.

Antal af mails pr. connection og connections pr IP er vigtig.

Sending speed har indflydelse.

Reputation vedr. IP eller domain. Hvor mange har klikket "this is SPAM"...

Mailens indhold vigtig - og noget underligt... mailens længde.

Er mailen meget lang, bliver den accepteret med en 200, men ryger i
intetheden - ikke engang i Junk folderen.

Du kan lave et feedback loop for at forbedre reputation

Kig i øvrigt her: http://postmaster.msn.com/

Check på http://www.senderbase.org/ omkring IP eller domæne.

Vh, Lars.