OT: nogen der har erfaring med lftp på HP-UX ?

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 02 Jun 2008 - 11:44:43 CEST

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OT: nogen der har erfaring med lftp på HP-UX ?
Date: Mon, 2 Jun 2008 11:44:43 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

hejsa
beklager hvis der er OT.. men jeg står med et problem.....
Jeg har _kraftigt_ behov for at benytte mig af "lftp" da den har en
fortrinlig "synchonize" funktion, og dette har jeg benyttet med stor
fornøjelse både på Solaris og *BSD...
men på HP-UX 11.31 går "lftp" i hak! og kommer ikke ud af stedet....
med "debug 9" koblet ind får jeg en meddelelse tilbage "226 Transfer
complete" efter den første fil... men derefter sker der ingenting....

jeg har forsøgt at maile til udvikleren.. men der får jeg bare
bouncede mails tilbage... og den mailliste som findes skal man først
tilmeldes på en webside, som giver en fejlkilde tilbage ala
"http-404".... så jeg er lidt rådløs hvordan jeg skal angribe
problemet....

nogen der har nogen gode ideer ??

hilsen
niels