Re: low-power fanless mx backup

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jul 2008 - 14:55:36 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: low-power fanless mx backup
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 31 Jul 2008 12:55:36 +0000

In message <none@a0b6e6a34deba277191e62086b205849.squirrel--mail01.apz.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Ebbe Hjo
rth" writes:

>server, you know just in case - Mine tanker kredser måske lidt om en
>Soekris, men så vidt jeg kunne se tidligere var der problemer med freebsd
>7 på en Soekris 4501.

Det er nok mest størrelsen det kniber med efterhånden, du ser nok
tvunget til at strippe kernen gevaldigt ned hvis den skal kunne
klare det.

Men var det ikke nemmere at finde en "buddy" der har samme problem
og så være MX for hinanden ?

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956