Re: freebsd + apache + logrotate

From: Thomas Rasmussen (none@thomas--gibfest.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 Jul 2008 - 17:27:04 CEST

Date: Tue, 29 Jul 2008 17:27:04 +0200
From: Thomas Rasmussen <none@thomas--gibfest.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd + apache + logrotate

Hejsa

Jeg bruger ikke newsyslog men cronolog (er i freebsd ports). Så sender
apache
log linier til cronolog, og cronolog finder så ud af at putte det i
filer der bliver
"roteret" så ofte du vil (eller faktisk skriver cronolog bare til f.eks.
httpd-access-200807.log og kan lave et symlink til httpd-access.log hvis du
ønsker det). Jeg kan sende nogen config eksempler hvis du skal bruge det.
Med cronolog behøver du ikke genstarte eller HUPe apache.

Mvh

/Thomas