jbod kabinet med FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Jan 2008 - 10:09:47 CET

Date: Mon, 21 Jan 2008 10:09:47 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: jbod kabinet med FreeBSD

Hej.

Vi skal have noget midlertidig lagring, og jeg er derfor på udkig
efter et jbod-kabinet med 16 diske i, som kan sættes sammen vha. zfs
på FreeBSD. Når jeg søger på 'jbod cabinet sas freebsd' på google så
finder jeg ikke nogle træf, som henviser til kabinet eller
sata-kontroller som virker med ovenstående.

Jeg fandt denne sas-kontroller på
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342294 samt dette kabinet på
http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=343587. Er her nogen som har sat en
lign. løsning op? Er der nogle kombinationer af kontroller og
kabinetter (med sas) som kan anbefales, og ikke kan anbefales?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare