Re: Vil ikke forbinde til pop3 eller imap - TILBAGETRUKKET

From: jeppe@bundsgaard.net
Date: Mon 07 Jan 2008 - 03:15:00 CET

Date: Mon, 7 Jan 2008 03:15:00 +0100 (CET)
Subject: Re: Vil ikke forbinde til pop3 eller imap - TILBAGETRUKKET
From: jeppe@bundsgaard.net
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Undskylder!
Jeg har lige opdaget at det var to forskellige fejl - en med
bruger-tilladelser i squirrelmail og en stadig helt uforståelig i
thunderbird - den nægter alle forbindelser ud af huset lige pludselig. Og
da dette jo ikke er et sted for thunderbird-spørgsmål (endsige vista (som
sikkert i sidste ende er skurken som altid)-spørgsmål), vil jeg gå videre
ud i verden og spørge mig for.
mvh
Jeppe