Samba ea support

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 01 Jan 2008 - 19:31:40 CET

Date: Tue, 01 Jan 2008 19:31:40 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Samba ea support

Jeg har lige opgraderet en server til FBSD 6.2 release, og installeret
Samba fra ports (smbd version 3.0.23c).

Jeg har slået "extended attributes" til med ea support = yes i smb.conf,
men det ser ikke ud til at virke. Skal der gøres andet? ea support
skulle virke i FBSD 5.0 og nyere, så vidt jeg kan se.

Jeg har testet det ved at kopiere nogle filer med EA'er over på Samba
drevet fra en OS/2 klient. EA'er forsvinder når filerne bliver kopieret,
og jeg kan heller ikke tilføje nye til filerne.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen